Ohjeet

Tältä sivulta löydät ohjeita ja vastauksia yleisimpiin kysymyksiin KantaApuun liittyen. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota meihin yhteyttä joko KantaApu-sovelluksen Tuki-osion kautta tai tällä yhteydenottolomakkeella.


Yleistä

Kampanjakoodin lunastaminen

  1. Luo tili napauttamalla tästä.
  2. Mene tiliasetuksiisi valitsemalla
  3. Valitse ”Lunasta koodi”
  4. Kirjoita koodi kenttään.
  5. Valitse ”Lunasta koodi”.

Miten lisään KantaApu-pikakuvakkeen puhelimeni tai tablettini aloitusnäytölle?

Voit lisätä pikakuvakkeen sisarpalvelumme TassuAvun sivuilta löytyvän ohjeen mukaan.


Tili

Rekisteröityminen

  1. Siirry rekisteröitymissivulle
  2. Täytä rekisteröitymiseen tarvittavat tiedot.
  3. Lue ja hyväksy käyttöehdot.
  4. Valitse ”Luo tili”.
  5. Sähköpostiisi lähetetään vahvistuskoodi. Kirjoita koodi vahvistuskenttään ja valitse ”Vahvista”.
  6. Kokeilujaksosi alkaa!

Sisäänkirjautuminen

  1. Siirry kirjautumissivulle
  2. Anna tilin luomiseen käytetty sähköpostiosoite sekä salasana.
  3. Valitse ”Kirjaudu sisään”.

Uloskirjautuminen

  1. Valitse ikoni, jossa on ovi.
  2. Valitse ”Vahvista”.

Tilin poistaminen

Jos haluat poistaa koko tilisi, ota meihin yhteyttä joko KantaAvun Tuki -osion kautta tai lähettämällä viesti osoitteeseen contact@kantaapu.fi


Jäsenyys

Mitä KantaApu maksaa?

Tietoa hinnoittelusta löytyy täältä.

Jäsenyyden tilaaminen

  1. Siirry tiliasetuksiin
  2.  Valitse ”Jäsenyys” 
  3. Valitse ”Tilaa KantaApu”. 
  4. Syötä korttitiedot.
  5. Tallenna muutokset valitsemalla ”Maksa” tai hylkää muutokset sulkemalla ikkuna oikean yläkulman nuolesta.

Maksutietojen päivittäminen tai muuttaminen

  1. Siirry tilillesi
  2. Valitse ”Jäsenyys”
  3. Valitse ”Päivitä maksutiedot”
  4. Syötä uudet korttitiedot avautuvaan ikkunaan.
  5. Tallenna muutokset valitsemalla ”Päivitä kortti” tai hylkää muutokset sulkemalla ikkuna oikean yläkulman ruksista.

Jäsenyyden ja tilauksen peruminen

  1. Siirry tilillesi.
  2. Valitse ”Jäsenyys”.
  3. Valitse sivun lopusta ”Peruuta tilaus”.
  4. Vahvista peruutus.

Maksutavat

Käytämme maksuihin turvallista Stripe-palvelua, joka hyväksyy maksutapoina useimmat koti- ja ulkomaiset maksu- ja luottokortit. Hyväksyttyjä maksukortteja ovat mm. Visa, Visa Electron, Mastercard Debit/Credit ja American Express. Verkkopankkimaksaminen ei tällä hetkellä ole mahdollista.


Profiilit

Profiilin lisääminen

  1. Luo tili ja kirjaudu sisään.
  2. Aloitusnäytöllä valitse ”Lisää profiili”
  3. Kirjaa ylös ainakin tarvittavat tiedot ja halutessasi vaihtoehtoiset lisätiedot.
  4. Valitse ”Tallenna”.

Profiilin tietojen muokkaaminen

  1. Valitse haluamasi profiili.
  2. Valitse ensimmäinen ruutu.
  3. Valitse ”Profiilin tiedot”.
  4. Valitse kynän kuva oikeassa yläkulmassa.
  5. Tee haluamasi muutokset.
  6. Valitse ”Tallenna” tai hylkää muutokset valitsemalla ”Peruuta”.

Profiilin poistaminen

  1. Valitse haluamasi profiili.
  2. Valitse ensimmäinen ruutu.
  3. Valitse ”Poista profiili”.
  4. Valitse ”Poista profiili”.
  5. Vahvista poiso kirjoittamalla tyhjään kenttään lemmikkisi nimi ja valitse ”Poista”.